Selko uutiset

Television selkouutiset löydät tämän sivun Arkistosta ja Yle Areenasta. Kuvauutiset sopivat lukijoille, joita kuvat auttavat . Selkosanomien uutisia kuvilla.

Siinä on päivittäisiä uutisia ja eräitä kohtia selventämässä on usein linkkejä, jotka avautuvat pikkuikkunoiksi tekstin päälle . Sari Maamies ja Raija Moilanen. Palkintolautakunta perustelee . Tuolla rytmillä maailmassa ehtii.

Join millions of people who are already learning for free on Memrise! Uutiset HELPOLLA suomen kielellä. I tried selkouutiset, enkä ollut turhautunut, koska raivostuin. Onpa siellä rumaa suomenkieltä.

Radio-ohjelma, joka – auttaa ymmärtämään uutistapahtumia, kun tavalliset uutiset tuntuvat liian vaikeilta – antaa valmiuksia osallistua . Voit katsoa uutisia selkosuomeksi eli helpolla suomen kielellä. Tervetuloa kurssille Suomi 3A! Download our free mobile app.

Lue uutiset ja vastaa kysymyksiin.

Quizlet provides finnish selkouutiset suomi english activities, flashcards and games. Start learning today for free! Leskelän mielestä tärkein asia selkouutisten kehittämisessä on selkokielen sekä medioiden kehittäminen.

I have been learning Finnish, and have found resources such as this . Lehden vuositilaus maksaa euroa. Amerikassa kiistaa lökäpöksyistä. Turvapaikanhakijan pakkopalautus ei käy Irakille.

Suomi tuo palautussopimuksen neuvotteluihin. Esteetön kieli työelämässä -tilaisuuteen 7. Myös kesällä ja lomalla on tärkeää seurata uutisia. Silloin tiedät, mitä Suomessa ja ulkomailla tapahtuu. Tutustu palveluun: Kerro mielipiteesi -foorumi Ylen sivuilla. Yle on koko kansan radio eli kaikki suomalaiset ovat Ylen omistajia.

Ylen radio- ja televisio-ohjelmat ja . Yleisradio täyttää tänään vuotta. Aikuisopiston opiskelija Shadi Hatem esittää opiston opiskelijoiden ja selkouutisten kuuntelijoiden laatimia . Saimaannorpat tarvitsevat lunta ja jäätä, että ne voivat tehdä pesän ja hoitaa poikasia. Ajankohtaisia tekstejä ja tehtäviä.

loading...